Tuesday, November 23, 2010

back to bangi and im gonna miss HIM

Woahh , ari ni nak kena balik bangi . everyday ibu call remind kan soh balik bangi sbb if aku duk melaka ni lama2 tade wat ape sure akan mengabiskan duit jer . so better duk uma yg da terang2 makan free and so on . huhu . tapi balik tak lame kot rase nya , maybe ari khamis aku da ade kat melaka balik yela , sabtu ni 27 dis 2010 ade paper lagi . last paper ! wuhuuu haha . tak saba nak abes exam . okay , berbalik pade cite balik bangi . hehe . plan if da balik bangi ni mmg ade macam2 hal yg nak kene discuss ngn ibu and abah .nk disscus dgn abah pasal nak duduk ruma sewa next sem , nak confirm kan betol2 sebab aku ngn opie da dapat ruma . harap2 dapat lah . tade aku kene menatap hostel bodo ni lagi . semak pale otak huhu . dengan pak guard nye yg busy body , nak jadi stalker all the time , pundek tade privacy langsong ! huh . and the most important thing yg aku nak buat balik bangi ni is nak bgtau abah yg family aboyy ajak pegi holiday . yea yea ! hope dapat la pegi . doa2 kan tau ! da lame tak pegi holiday . if jadi pegi kali ni mmg best tahap cipan , tenuk ngn segala2 binatang yg hidop kat zoo tuh haha . sebab ape best ? sebab dpt pegi ngn fmily aboyy lah . bole dapat kenal rapat2 lagi kann hee . tapii , when da smpai bangi nnti sure aku tak dapat nak menanggung rindu kat die wehh . adoii , macam mane nih ? da la phone masing2 lopek punye nak 3g pon tak boleh . huhu . sabar sabar sabarrr . okay lah , thats all . for my zarul i balik kejap jer tau bby ! u jwb paper esok buat elok2 takmau sayur tau ? lupe kan i time jawab exam tuh . focus betol2 tau . tapi time jawab exam jer lah u lupe kan i ehh . jgn smpai abes exam pulak ! free free dapat kene beduk ngn i nnti haha . takmau cmtu tau ? promise ? im gonna miss u sayang . take care eh duk sini i tade . i love you . bye 

No comments:

Post a Comment