Monday, December 6, 2010

home sweet home

ari selasa ari tuh balik bangi .yeahh ! abah datang amek kat melaka . saving sikit duet tiket hee . ceh ceh padahal duet tiket abah ngn ibu jugak yg bagi huhu . paling BEST ! bby ikot balik sekali . yahoo ! siap tido kat uma lagi tau tau . mmg best sangat2 sebab bangun2 tido jer kat uma da nmpak muke die . sumpah best ! indah jer rase dunia nih haha . bangun2 jer bby still tgh tido sebab mengantuk sangat tak tido malam tu sebok sangat maen game ngn bee and mirul . then aku pon buat la keje uma sket2 . da lame tak membanting tulang utk mengemas ruma kann . lepas abes buat keje ruma tuh , aku pon siap2 kan la breakfast tuk bby ngn adek2 . kang dorang sure kebulor pas bangun tido kan . hmm , tak tau nak cakap ape lah punye seronok dan beronok ronok nye bby ikot balik uma aku sekali time tuh . mmg syiokk lah dpat tunjuk skill2 mengemas ruma ape sume dkt dpan mate die . harap2 lulus lah when dah kawen nnti ke kann . haha AMINN . da tak tau nak cite ape lagi dah . after die stay uma fmily aku tuk beberapa hari , turn aku pulak tuk stay dgn family die sebab ktorang nak pegi PULAU PANGKOR ! yeahh , nnti aku upload gambar2 ktorg sepanjang kat sane okayy ? bye bye . 

                                                                   p/s : skema duhh ayat aku kt post nih . 

No comments:

Post a Comment