Thursday, January 13, 2011

aduhhhhhh , kene pegi kursus plak . HAIH =,=

Siot nye lahaii , kena pegi kursus la plak ( kem act , lect tak bg panggil kem so kena panggil kursus ) HAHA . dari 14hb till 16hb . haishh ! 3 hari due malam pulak tuh . mati aku weh ! pisang pisang . sure sure tak cukup tido  pe sume . kena bangun awal , mandi macam tak mandi . kena kawad kawad bagai , nightwalk ( ouch , scary ) HMM , babi lah ! hah kan mulot aku da carut carut huhu . macam mane lah tempat tido aku nnti kan ? dapat belek2 phone ke tak eh ? rambut aku tah ape rupe lah nnti . baju2 ? hishhh sumpah tak suke weyy . da la buat time weekend . dah terang terang aku ngn kawan kawan sure ade agenda tersendiri time weekend . tp minggu ni tak pulak . hampeh betol . spoil mood jer . shit . da lah dalam hutan SIGH . ape lah aku nak buat kat sane . da la budak budak yang pegi sume macam gud gud jer . naseb ade nad ngn classmate aku yg laen . ade gak teman kan . if tak mmg aku lari taknak pegi hehe . si mat tu pon siann die kena tinggal lagi hehe . lek lek sap kok lu b ehh . tunggu i balik . okay , aku tgh pening pkir baju ape aku nak kena bawak . barang2 laen ape sume . mau tak macam nak pegi haji bag aku kan . naseb si mat tuh baik hati nak sponsor bag pac die hehe . TQ lebiu . ahhh , yang penting ati kau mmg tak dapat terima hakikat yang aku kena pegi sana ( mengalahkan nak kena hukum gantung HAHA ) . tu jer lah . bye .

No comments:

Post a Comment