Friday, January 7, 2011

KINDA BUSY + HOME SICK

sucks ! busy nyee lately . penat duh . assgment berlambak2 , kepala otak kusut banyak benda nak pkir . . haih kadang2 tu rasa mcm da putus asa jer . macam mane la nak buat aku pun tak tau . any suggestion ? hmm , takyah ah . bukan nye aku nk ikot pon . nak balik bangi pon da tade mase da now ouh :( . bengang jer . aku kat sini da rindu da kat org2 kat uma . balik pon buat pnat jer dapat cuti sehari jer . mane puasss . tak dapat la nk rase abah ngn ibu masak lagi . peninggggg ! banyak duit nak kene pakai . huh ! ape lah kesudahan aku ni weyy .
nak keja takot tade mase tuk study pulak . beban weh beban hmm . aku dah HOME SICKni !! ape nak buat weh ? next week ade banyak dateline tuk submit assgment . haih , nasib dah ade yang siap . AMINN ! lega sikit hati . penat dah nak pkir . dah la bye 

No comments:

Post a Comment