Saturday, February 12, 2011

ALAHH BENGANG_______,_______

haaa , hari sabtu macam hari sabtu sebelum ni . ehh tak ! tak mcm hari sabtu before this . tak keluar dari gate hostel langsung okay . macehh tepuk tangan bangga sikit AHAKS ! hee . seriously mood tak tahu hilang lari tak dapat nak kejar pegi mana . ntah kenape tah laen jer rase . oh ye aku demam hoho . pale berat macam dah kena hempap dengan batu yang paling besaaaa punyee . badan panas da macam duduk dalam heater air . plus gadogado lagi dgn sape tah malas nak mention . hmm , macam haremm jer rase . nak pkir pasal proposal lagi sume bagai . penat tahuu . tu yg smpai demam . haih ngek betol demam pon nak heboh banyak kali . ye , kena lah org panggil kau pon reporter kan nisa ? ahh pergi terjun same lu org sume . lame dah ni tak update blog tade mood doe gentle . tak tahu nak cite ape dah kat blog ni . gelabah lah kan dulu mase mula2 wujud nye blog ni bukan maen excited nak update blog hari2 . melampau betol . sekarang ni dah macam habis madu sepah dibuang HAHA . ape aku kesah kann ? aku punye suke hati aku lah . at least aku tak sorok salah satu acc aku ni haa macam org tu . last2 dapat tahu jugak and bertambah lah rase saket nye hati . haihh . takmau sorok2 please ? bukan nak mara or apeape ok . just ade sikit rase terkilan . hmm . sedeyy lah pulak tetibe teringat . kenape lah kan buat macam tu . tak best tahuu ? dah tu jer malas nak cite banyak pale pening ni weyy . okay bye .

No comments:

Post a Comment