Saturday, February 26, 2011

FOREIGNER OH FOREIGNER

like usual lah kan , abes jer class ape sume bagai bagai . aku , wan ngn buya pon bergerak lah balik rest kejap2 landing2 kan bontot ni haa dekat bilik . after rest kejap sejam 2 jam ktorg pon bersiap2 lah nak ke town . kena outing carik foreigner tuk nak interview . F ! ni subject pn sue la nih . hishh seriously aku tak minat lansung dgn subject ni PERHUBUNGAN AWAM ( PR ) .tp dgn lect nye aku minat hee pn sue yg sangat sangat lah comel . macam baby baby jer muke die , soft jer when die bercakap . sukeeee sangattt ! ramai pulak classmate aku yg adore dekat die kan . ok back to the story , hah cube lah korg bayang kan melaka ni dah la panas kan . ktorg kena park kereta dah sure2 lah dekat MP or DP tu haa , pastu kena lah berjalan satu banda melaka tu ha punye nak carik MAT SALEH ngn MINAH SALEH . ya allah penat nye allah jer lah yg tahu agak nye . nak carik nk panggil dorg bukan senang . ade yg kerekk nk mati ade yg bg alasan haih tp takleh nk blame dorg lah kan . bingai betol . at the same time ktorg ni kena merayu kot dekat dorg mintak tlg sangat2 smpai dorg bleh la nk tlg ktorg tuk selesaikan misi kitorg tuk menyiapkan keja PR ni . dah dapat bese lah kena tanye2 soalan pe sume bagai kat dorg then last kena amek gamba dgn dorg . satu hal lagi kan nk memujuk . hishhh sabau yolah . okay dah ade la hasil sikit . after penat dah pusing2 satu town , jonker ape sume masing2 perut dah buat pertandingan battle of the band dah . last ktorg patah balik pegi DP , jalan2 kejap amek udara aircond dalam tu haa kat lua panas dah . discuss2 lah nak pegi makan kat mana kan . yg si buyaa dah gian nak makan melepak dekat hang tuah mall tu haa ( kedai prem ) yelah dapt shisha sume kan dorg suke lah . and and our photographer AYDEED pon plan nk lepak makan dekat kota laksamana . tp kedai tu tak buka yessss ! sume da penat sangat pikir nk lepak makan kat mana last2 pegi prem jugak . ade somethings new tau post ni act nak cite gak yg aboyy keja part time kat prem tu . tu yg aku tergedik sangat nk gak ajk dorg lepak sane yessss lagi ! haha . gedik kan ? yelaa nk gak pantau2 kan cane la rupe laki aku tgh keje . b4 smpai mmg die ade call suruh bawak kan sandal die . sandal die tgh pakai tu licin so susah sikit die nk buat keja tgh hujan . at last when da smpai prem org tak ramai lagi pon tgh lepak , ok aku lega sebab boleh lah maen kenyit2 mate jugak walaupon aboyy yg kejap2 pandang2 blakang pantau ape yg aku ngn wan n buya buat dkt table tu haa smbil kenyit2 mate , alahhh COMEL ! haha rindu tauuu .hishh lame lame lepak own kedai tu bukak cite khurafat pulak lagi lemm lah budak 2 eko ni nak gerak balik . takpe , aku suke duk situ lame2 haha . lepak2 makan shisha sume bagai tgk khurafat dah bosan baru lah dorg ajak gerak balik . aboyy tgh busy buat keje , tape2 aku paham and aku da warn die pon kan b4 die keje and ape niat die nk keja tu . kann u kan ? ingat tau . okay da cukop panjang dah post aku ni ha penat pulak nk bace . bye . 

No comments:

Post a Comment