Wednesday, February 16, 2011

HAD SO MUCH FUN WITH YOU GUYS

okayy , malam ni aku happy dah tahuu . dari pagi sampai ke petang pisang dekat bilik takde buat ape selain online + update blog . last2 maghrib tadi Nad pon dah koyak agak nye tade buat ape  kan satu hari cuti ni haa . die suggest ajak pegi karaoke dekat MP  . YEAH ! karaoke ? ngam ngam soi dah la tu kan . hee . dapat nyanyi2 release tension ni .okay plan punye plan setel dah call Abut ape sume ajak join Sober pon join sekali sebab die stay dekat bilik abut kan hostel PARAKK tu haa . okay ngam ade gang dah join 4 org . sambil sambil duk siap siap nak kua tu text dgn Aboyy sayang ku tu . die pon nak kua jugak dgn Fad . nak pegi carik bundle die cakap . mmg tambah cunn lagi lah kan sebab bole ajak dorg join . and at last bile da smpai MP , aku pon text  lah si gemok Aboyy ni ha tanya kat mane then die ckp die ade dekat DP dah tgh jalan jalan dgn Fad tadi . lepas tu dah Aboyy pesan suruh bagi tahu bilik mane ape sume die pon datang lah dgn Fad , aku tak msuk lagi tgh reserved bilik sebab full . dah nmpak die dari jauh dtg bertambah lah DUPP DAPP DUPP DAPP hati aku ni haa nmpak yayang dari jauh kan . hee . alahh comel * cakap dalam hati * . dah dapat bilik teros lah aku ngn dorg sume berkejar kejaran nak lumbe sape masuk dlm bilik dulu nak rebut mic okayy . sume dah excited kaw kaw punye dah nak melontarkan suara katak panggil hujan . hee . nak tahu aku bedal lagu ape ? okayy 1st song ehh CINTA INI MEMBUNUHKU by D'MASSIVE , 2nd lagu RAMALANKU BENAR BELAKA by UMBRELLA ( lagu lame tahuu jiwang bagai HAHA ) mmg plan lame dah nak nyanyi lagu ni dgn Nad sejak denga lagu nih dalam kete Abut hee . okayy 3rd song SAMPAI SYURGA by FAIZAL TAHIR . cun dah tahu nyanyi lagu ni sambil sambil Aboyy hold dari belakang aku ni haa . sweet kan ? haa tahu jelaous HAHA . si Aboyy pulak nyanyi lagi TAPI BUKAN AKU . if karouke mmg tade lagu laen dah die tuh . hehe . si Fad pulak bedal lagu Awie bagai . TRAGEDI OKTOBER tu nokk . haa hambek kau feeling abes . Sober nyanyi lagu WE ARE THE CHAMPION  haih , menyirap aku + tergelak gelak tgk die nyanyi lagu tu . semangat abes . sampai lompat lompat tendang skrin hee . ape jenis tak tahu lah kau ni ber . Nad dgn Abut bese dah dorg tukang buat drama  time ktorg nyanyi . buat video klip lah konon kann . ennnnddd penat dah cerita ni haa . nnti ade entry baru aku post lagi tahuu . bye peeps .

No comments:

Post a Comment