Saturday, February 26, 2011

WEEEEEEEEEEEEE

tengah tengah serabut tahan saket kat dalam bilik *senggugut F ! hish saket betol lah . gelisah gelisah rindu rindu sume tgh tahan dalam bilik aku yg macam hape rupe nye tu tetibe yeahhh i got calling from HIM ! wuhoooo , lame tunggu tahuu . sian u baru bangun kan . penat eh b ? alahh tian tian hahaa . PANGGG ! pehal aku nih gedik sangat ni ? amek kau penampar jepon seDASS ahaha . EXCITED lebihh ok korg takyah semak nk ckp aku gedik jugak ehh . aku tumbok kang ! . ORITE ORITE . die datang hostel haa . yeah ! aku turun2 bawah tgk die da smpai alaaa b nape lah muke sembab baru bgn tido b . tape tape , asal kan u bgn dah nk pegi keja dri tak bgn kan .rindu nye la hai . aku pon kua gate nmpk die tgh sengih2 hahah . alaaa rindu i jugak la tuh ? i tau b . da jumpe borak2 kejap , ok 1st time tahuu ktorg lpak dpn hostel . tak pena buat lepak dpn tu lelame . tak mcm coup laen tiap2 hari ade jer yg dum menempek dpn gate tu haa dating tak class langsung HAHA . jahat nye mulot AKU ! haa ape aku peduli kan . borak2 lagi sengih2 kambing sume then aku pass rayban die kecoh la hai nak sangat rayban die tu haa nah amek kau b . hee ( mati aku tak dpt pakai dah pasni huhu ) . then , borak lagi gedik2 sume die say sorry sebab tak layan sangat mase aku dtg prem semalam . b , i paham u lah sayang u tgh keja kan . tak de hal ok ? takmau rase serba salah pe sume i tak suke . OK B ? da lame lepak lepas rindu kejap then die pon da nk gerak da. alaaaa kejap nye jumpe b. huhu . keja elok2 tau b . iloveyouuu ! hari hari before u pegi keje nk u buat macm ni tauuu hehe . u yg cakap ehhh b4 pegi keje sure kena tgk i dulu . heee muahhhhxx ! bye sayang .

         

 b , nnti u cuti kite nak macam ni tauuu tauu !


No comments:

Post a Comment