Thursday, March 17, 2011

HELLO HOME !

semenjak dua menjak nih aku rajen lah pulakkan nak balik bangi. hmm, asal eh? suka hati lah doee aku nak balik, bosan abes dah duk melaka ni haa weekend2. tak tahu apa nak buat tak ada apa yg menarik dah. plan plan abes baek punya dah nak balik pe suma, aku tetiba pulak muncul rasa takut en nak balik sorang sorang huhu. ye ah TBS tu da ah besar GUDANG mati aku sesat dalam tu haha. even balik dgn nad pon aku sure tak sure jer menjelajah kat dalam tu. besar lah cb. last last abut offer lah nak drop kan aku dekat seremban jer haa. okay lapang dada tak payah nak pkir dah. smpai seremban aku teros lah naek train jer pon kan. tak payah nak berjalan jauh2 dgn indon indon parak. apa plan aku balik ni eh? adalahhhh! release2 tension kejapp wutsoeva. yelah this week mmg minggu yang paling HAREMMMM dah kat aku. hmm, malas nak pkir  dah just let them be. okay dah lah nnti aku update laen. Bye  :)


*awaksayarindugilagiladekatawaknantisebenarnyasayaberatnakbaliktapitakpelahsayabalikjugakawakjagadiridekatsinitauawaksayangawaksampaibilabilanantisayasurenangesnangesrindudekatawakmestipunyahmm :'(

No comments:

Post a Comment