Monday, March 14, 2011

INI AKU PUNYA, AKU PUNYA SUKA

                                                        
hmm, okay mmg best gila la pon kan if dapat happy happy macam dulu. tak kira la dengan sape sape pon. hish! sumpah best sangat. sedih gila kot life sekarang. ape benda buat macam dah tak ada apa apa effect dah. im alone okay sekarang. mane pegi semua orang eh? mane doee? start tension dah tahu. jaga hati sikit boleh? aku dah cuba buat benda yang paling terbaik dah kot untuk semua orang. belajar menghargai sikit boleh tak? apa aku peduli korang nak terasa ke ape ke. ini aku punya hidop,aku punya ruang, aku punya so ikot suka hati aku nak cakap apa sebab ni semua ikot apa yang aku rasa sekarang. nak cakap aku suka ikot perasaan? yess! i do. mmg aku suka ikot perasaan aku. perasaan yang kadang-kadang macam orang tak ada akal. aku mengaku, aku bukan macam korang-korang kat luar sana yang bijak pandai bebas melakukan apa benda yang korang suka even dilarang. tapi bukan aku. aku masih lagi tenang memikirkan perasaan orang lain. aku masih lagi mempunyai banyak hati dan mata-mata untuk dijaga. tapi hati aku? mana pergi janji-janji korang dulu? aku nak tahu. mana? semua orang dah berubah. sama jugak macam aku. makin lama makin kolot dan selalu membuat orang berasa serabut. aku sedar, aku tahu apa benda yang aku cuba lakukan sekarang. kalau dulu orang selalu memuji gaya hidup aku yang macam orang tak pernah dilanda apa- apa masalah. tapi sekarang? orang sekeliling sudah mula naik rimas dengan keadaan aku, dengan cara aku. mana pergi semua puji-pujian korang dulu? dah tak ada apa-apa lagi kan sekarang? aku tahu, aku sedar. terima kasih untuk semua. aku cuma tak nak akan kehilangan. aku tak sanggup. aku bukan nak mintak simpati. aku cuma nak luah kan apa yang aku rasa. belajar cara untuk menjadi adil. END

*ABAIKAN KATA-KATA AKU. AKU TAK TAHU APA YANG AKU SEDANG CORETKAN

No comments:

Post a Comment