Saturday, April 16, 2011

SEBENARNYA !

aku sayang kau duhh sebenarnya.
sumpah rindu kau sebenarnya.
hari-hari tahan jer jari ni nak msg kau sebenarnya.
hari-hari tak lepas rasa nak tengok muka kau sebenarnya.
hari-hari nak jumpa kau macam dulu sebenarnya.
rindu kau yang dulu sebenarnya.
hari-hari tak putus sebut nama kau sebenarnya.
excited habis bila tgk screen phone keluar contact *SAYANG* call sebenarnya.
excited gila bila dapat msg tanya *KAT MANA?*  sebenarnya.
hari hari bangun tidur sure capai phone nak tgk ada msg dgn misscall dari kau tak sebenarnya.
tak pernah terfikir nak carik orang lain utk ganti tempat kau pun sebenarnya.
taknak tengok kau happy dengan orang lain lansung sebenarnya..
nak hidup dengan kau sampai bila-bila sebenarnya.
aku tengah rasa nak menangis ni sebenarnya.
so better aku stop menaip pasal benda ni sebenarnya.
nanti lappy aku rosak sebab kena air mata siapa yang nak ganti sebenarnya.
aku sayang kau, kau pon sayang aku sebenarnya. 
MUHAMMAD ZARUL SYAFUAN BIN HASSAN aku sayang kau , aku tak boleh hidup takda kau SEBENARNYA!!

No comments:

Post a Comment