Thursday, April 7, 2011

TERIMA KASIH BANYAK

terima kasih banyak dekat kau sebab kau cuba nak merosakkan hubungan aku dengan dia. tapi kesian kau tak berjaya dan misi kau tak berhasil, kau main dengan perasaan kolot kau sendiri. haha aku gelak terbahak-bahak teringat kan pasal kau. kau kurang ajar. kau syaitan kau sial kau bodoh kau orang tak punya perasaan. hidup kau tak guna, hidup kau cuma ada satu niat yang buruk dan jahat iaitu merosakkan dan menghancurkan kehidupan orang lain. cukup kau buat sekali aku masih boleh buang rasa benci aku dekat kau, tapi kau buat lagi kau pijak kepala aku kau buat aku macam orang yang tak punya akal untuk berfikir. apa kau sudah cukup bagus untuk menilai aku sampai macam itu? kau hanya tunggu masa manusia SIAL. okay just tunggu. aku tak sabar nak tepuk tangan dan menunjukkan tanda MIDDLE FINGER aku betul-betul depan muka kau. (dalam hati dah memberontak berkata, "cepat lah cepat lahh" kau tak guna hidup lah. bodoh betul. benci aku dekat kau dah meluak-luak. kau tak punya otak yang waras mungkin sebab itu kau buat benda paling bodoh. kau sedar tak apa yang kau cuba buat dan benda yang kau buat ini satu hari nanti  kau akan terima balasan setimpal dengan kepala otak kau yang bodoh lagi bangang tu? kau kaki putar, thumbs up! aku kenal dia, more than u SIAL. so, jangan kau nak sia-sia kan hidup bodoh tak ada otak kau tu semata-mata nak jatuh kan orang yang kau belum cukup kenal luar dan dalam. aku bukan suka nak menjatuhkan orang lain macam kau. so last word, terima kasih banyak si bodoh. aku hargai sangat-sangat. just BEHAVE :)

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. apa lagi kau ni? tak abes lagi cerita kauuuu? pergi terjun lah!

    ReplyDelete