Tuesday, May 24, 2011

BAHAGIA :)

okay cerita dia sekarang aku tengah bahagia and tersangat la bahagia okay. jangan ada yang tak puas hati lagi dengan life aku sekarang. baikk? macam apa yang B kata, semua orang boleh tikam aku daripada belakang bila-bila masa jer pon. biasa lah, aku ni dah selalu dipijak kepala. orang sekeliling buat baik tapi ada udang di sebalik batu. apa cibai la perangai. hmm, malas fikir apa dah. yang penting aku bahagia. manusia mana pernah cukup dengan apa yang dorang dah ada kan. tapi aku tak kot. aku bukan macam tu. aku dah cukup and tersangat la bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang ni. Ahamdulillah :). terima kasih. untuk sesiapa yang rasa diri korang tu tak pernah senang nak tengok kebahagian orang lain, beringat lah ok. korang pon macam tak pernah rasa bahgia kan?  so faham kan? bye :)

No comments:

Post a Comment