Thursday, June 30, 2011

HISTERIA? OKAYY TAKUTT :(

haaaaaaaaaaa. TERPERANJAT BOBOY! adusss, sumpah scary ye kawan-kawan malam nih. tadi baru jer lepas balik kua makan dengan kawan class aku. haih naik-naik sambil termengah-mengah naik tangga aku dah nampak ada 2orang minah ni dah berlari kesana sini tah apa dia carik aku pon tak paham and buat-buat taknak ambik tahu la kononnya enn. tapi tak bole sebab aku dah nampak berlambak-lambak orang dekat bilik bawah bilik aku nih haa. tak boleh jadi kan. so, aku beranikan diri lah duk kat tepi tangga tuh mengintai apa yang jadi sebenarnya kat bawah and baru aku terfikir ni sebab lah ada minah 2ekor tadi berlari-lari kot. lepas tuu ya ampun ada sorang minachi ni duk semak pulak kat tangga yang aku sebok duk mengintai ni konon nak join sekali. memang tak lah kan. semakkkkk jer dengan bau rambut kau tuh hish tak dapat ar jeppp. haih blah blahh. aku pun dah rasa lain macam jer kan. dah la aku tengah tak berapa nak bersih ni kan. haih nanti sorang-sorang pulak kat bilik. on the spot lah aku masuk bilik aku, takut jugak la kan naseb masa aku kuar tadi aku tak tutup lampu if tak memang aku terpaksa tarik minachi tu teman aku masuk bilik even tak kenal. haha. then masuk-masuk jer bilik aku biar kan pintu tu terbukak dulu sebab aku nak kuar balik pergi lari masuk bilik A'aai dengan Atin dekat nunnnn tingkat 4 hujunggg sekali bilik dorang melantun ke sana ok takpe aku redha walaupun bilik aku ni tingkat 2 hoho. masuk-masuk bilik dorang dengan tangan penuh ni dengan laptop, selimut, bantal segala busuk ada nih haa penuh tangan haha. sumpah dah macam mangsa pelarian ok aku cakap kat korangg. so, dengan ada nya aku dekat bilik dorang ni kurang lah sikit takut aku. korang nak tahu tak yang aku ni memang lah penakutnye YA ALLAH susah nak cakap huhu. okay lah nak sambung layan dorang tengok cartoon ye ini malam. good night bye :)

No comments:

Post a Comment