Sunday, July 3, 2011

NGEDATE CELEBRATE OHH YEAHH! :)


         SALAM semua. okay macam post-post aku yang kat bawah ni lah kan aku heboh duk bercerita pasal annivesary aku dengan aboyy. ni haa aku nak cerita lagi apa aktiviti aku sepanjang hari ngedate semalam ye. mari sini aku nak ceritun. semalam kuar dalam pukul 1 lebih camtu la en. plan nak kuar kul 12 camtu tapi berperang pulak dah sikit-sikit pagi semalam. merajuk bagai lah mengada okay. haa dah kuar tu aboyy amek aku dekat hostel ye macam biasa he's such a good driver for me. SUPER LIKES! haha. lepas tu dah amek aku kitorang pon gerak lah ke mana lagi en Melaka ni dah tentu lah pergi Mahkota Parade ngn Dahtaran Pahlawan. when da sampai sana 1st thing yang kitorang buat is pegi atm duluu withdraw duit well aku macam orang kaya sikit semalam ye ehemm. hee. settle part tu kitorang terus serbu wayang. huh macam pundek semua movie dah tak ada tiket yang paling awal. semua FULL okay. serious sakit hati. terkilan gilaa tak dapat tengok cerita TRANSFORMERS semalam. haih. sabar jer lah. nak tengok cerita SEKALI LAGI pon tak dapat sebab tiket cepat gila abes. hmm sedih gila tahu. discuss-discuss dengan aboyy macam mana semua then dia kata nak pergi Jusco survey tiket kat sana. huh, memang tak dapat la john sebab nak kena pusing sejauh-jauh nya nak ke Jusco pulak. dah la panas pastu dengan traffic jammed nye hari sabtu pulak kan. last-last terpaksa lah postpone hari nak tengpk movie tuh kepada hari rabu ni. hmm kesian b. dah la penat mengantuk semua ada kan u sayang nak pergi kerja lagi. takpe-takpe, bukan selalu ennnnn. lepas apa semua tak jadi, perut pon dah lapar masing-masing. bergaduh kejap sebab semak nak fikir nak makan kat mana yang aboyy ni sumpah demand gila okay even carik tempat nak makan pun. hehe. menyampah gila bawak dia berjalan. cehhh! thennnnn, kami decide nak makan dekat KFC jer sebab aku dah lama tak makan KFC tetiba mengidam ok dah 9bulan ngandung nih tunggu masa nak beranak jeh. HAHA. kepala otak lah ngandung. hee. 

           Aaaaanddddddd lepas makan kitorang pergi karauke pulak sebab dah tak tahu nak buat apa. senang gila eh nak dapat bilik karauke sebab tempat tuh memang gang kepala goyang aboy punya kawan-kawan jugak. sampai-sampai sana mak aii beratur bhai org tunggu nak dapat bilik. pastu kan ehemmm elok jeh aku ni kan artis sampai sana terus dapat bilik hoho. orang yang serama-ramai nye tuh confirm bengang gila sebab kitorang dapat bilik dulu. untuk korang-korang ye next time pasang CABLE okay? penat dah menyalak semua kitorang pun nak balik dah sebab aboyy kena pergi kerja haih tak puas dating tahuu! sebelum balik aku singgah PADINI kejap then aku jadi macam orang gila tengok SALE. hmm VINCCI pon bapak sakit hati gila tengok kasut-kasut kat situ haih dalam hati dah maki-maki dah ni hehe. dah tu kitorang pon balik. okayy ni aku ada letak gambar ye tengok lah malas gila nak cerita hehe. PEACE :)






HAAAA NI DIA OKAY TENGOK AH. WOOTT WOOTTTT :)


* ABAIKAN MUKA AKU YE SERIOUS MUKA GEDIK NAK MATI AND ILOVEYOU B!

2 comments: