Friday, July 29, 2011

STALKER SAYANG :)

STALKER atau dikenali sebagai 'pengorek-ngorek cerita' atau 'kaki-kaki gosip' dlm bahasa melayu adalah sejenis manusia yg suka ingin tahu mengenai seseorang yg mereka sayang, benci, jealous atau sebagainya. jika stalker-stalker ini berasa tak puas hati mengenai seseorang yg mereka kenal atau pun tak kenal, stalker-stalker ini akan stalk mereka sama ada melalui kawan-kawan, laman sosial seseorang itu dan juga sama ada yg masih hidup atau yg dah tak hidup haha.

bodo lah sumpah aku takde idea nak cerita pasal stalker-stalker ni. aku pun sebenarnya seorang stalker jgk, tapi aku akan stalk org yg aku rasa penting je. kalau tak penting buat apa nak stalk buang masa jehhh. * okay ni nak gelak konon bangga muahahaa

aku pun sekarang ni tgh proses kene stalk dgn orang-orang yg sibuk nak tahu pasal aku, facebook aku pun dah tak wujud and aboyy punya still wujud lagi. so ada lah certain-certain orang yg sibuk nak ambil berat pasal kitorang haha sumpah bajet gila ye tak? nak heran :p

kepada stalker-stalker kat luar sana tu, good luck for what were you stalk. stalk tu biar sampai puas hati okay. macam aku kalau stalk memang tak bagi chance punya KAW-KAW bagi haha.



HEY HOOOOO. YOU SUCH A GOOD POSER. and you're totally LOSER!!!

1 comment: