Saturday, August 13, 2011

GUGUR JANTUNG!

Salam. 

hi! aku dah lama tak update blog kan? rindu tak? #PERASAN! hehe. okayy. actually aku tak ada lah nak update panjang-panjang sangat dekat post kali ni. tak tahu kenapa ntah semenjak dua menjak ni kepala jadi kosong tak tahu nak update apa. yang nak tahu condition aku sekarang macam mana. yess alhamdulillah i'm okay bahagia hidup sangat-sangat. happy memanjang. thanks a lot semua yang ada selalu dekat dengan aku. sayang korang muahmuah.


haaa, nak cerita nih. aku nih biasa lah kan BF sibuk bekerja semua segala bagai dia sibuk. korang-korang semua tak. BF selalu ada. asal online adaaaaa jer BF korang kan. asal call adaaaa jer masa korang nak bergayut all the time #JEALOUS. tapi aku tak. aku dah biasa. aku dengan korang hidup macam terbalik tapi dalam bab CINTA lah kan. hehe. secara NORMAL nya orang tengah bercintan-cintun nih bergayut, dating whatsoeva tak kira masa pantang ada kelapangan kan? #KONON SWEET. haha. tapi bukan bagi aku dengan dia. kami bergayut macam orang gila time pagi-pagi korang pon tengah sedap tidur. korang dating pehh hari-hari petang siang tengah malam. tapi bukan macam kami, aku dengan dia dating pagi-pagi. kadang-kadang lajak sampai ke petang pun ada time macam cinderella kena balik okay. hikhik. tapi aku happy sebab dia happy jugak. as long aku dengan dia puas and faham apa yang kami kena buat. kami ada tugas masing-masing #CEHHH KONON MACAM ASKAR haha. 


so, aku pun dah macam hilang banyak idea nak menulis. tadi rasanya berlambak-lambak idea aku datang. tapi sekarang dah tercicir sebab aku menyambil texting dengan dia time tengah menaip ni ha. adohh. spoil lah b. maap maap! btw, aku nak selitkan kan sikit apa yang aku dengan dia borak-borak masa tengah IM dekat fb pagi tadi annnddd dia bagi aku ayat nih --------->


(korang klik lah gambar ni utk nak tengok besar2 ehh)

totally im SPEECHLESS!

b, aku sayang kamu jugak bodoh. sampai syurga sayang. 
i do love you more, more and MORE!

No comments:

Post a Comment