Friday, August 19, 2011

PAGI-PAGI DAH BUAT HAL!

as you all know aku ni memang la kepala angin tak bertempat kan, pagi-pagi bangun aku dah hilang mooddddd gila babi punya. sakit hati bhai. gentle aku caakap. lepas sorang-sorang buat aku panas. mana boleh tahan. dari semalam lagi aku dah pesan jangan ada yang sengaja nak hilang kan mood WOW aku. Apehal tah pagi ni pakat semua tak pick up call aku. ape masalah? haihhh menyirappp jer. and lagi satu. hidup kalau sehari tak MENIPU, tak boleh? FUCK OFF la! mati ke kalau tak MENIPU? kau macam tak boleh nak tangkap aku mention ni dekat siapa kan? faham-faham lah sama. aku dah cakap aku tak suka, so sendiri mau ingat lah. kang bila aku tarik muka kau kata aku macam-macam. yang SEBELAH PIHAK  tu tak reti nak faham jugak or saja-saja buat  tak faham atas tujuan kau sendiri? bodooooo sangat. haih. dah blah k chow.

No comments:

Post a Comment