Monday, January 9, 2012

THIS IS FACT :)

Ada sorang ni kawan aku (nama dirahsiakan) hehe. Dia selalu cakapp aku LION, SINGA BETINA! huehuehue. Yeke? yoyo oooooo jeh kan dia? Tapi kan, macam betul jugak apa dia cakap, korang yang ada facebook and twitter aku, boleh nampak kot rasanya keLIONan aku ni, boleh ke? Sebenarnya BETUL, aku ni sukaaa mengamuk, emosi segala bagai and tak pernah nak jadi cool. hikhik. BUAT MALU serious. hmm, tapi, seSINGA-SINGA aku, aku ni lembut dalam, seMARAH-MARAH aku, aku ni cepat cool down act and sangat  pemaaf, cewahhh. BETUL la! mana-mana orang yang dah pijak aku mati-mati and buat aku macam-macam, at last aku mesti okay ngn dorang. BAIK HATI sangat. tatau apesal hihi. k dah tu jeh. faham sendiri. bye



ni lah LION, luaran aku hihi



ni ICE CREAM, dalaman aku. ngehngehngeh


ok boiii




No comments:

Post a Comment