Tuesday, April 5, 2011

HI MELAKA =="

hi peeps, adoi tgh hari tadi sampai dah aku kat melaka balik after balik bangi cuti-cuti sekejap jumpa family, jalan-jalan sana lama dah tak keluar merayap kat sana. pegi mana semua malas aku nak cerita, sakit hati ada semua ada. pelik kan? orang lain punya lah dok happy kaw-kaw balik jumpa family semua tapi aku tak pon. macam tak ada yang berubah. apa korang punya cerita tengah-tengah cuti ni? puas tak cuti? hee untunglah kan. aku pon balik melaka awal ni bukan apa, ada berlambak jer keja nak kena setel kan. tension jer. dengan final nya lagi. haih dekat sangat dah ni nak final exam. takot-takot. wish me luck peeps. hah ye, kepala aku makin menjadi-jdi pulak sakit nya sekarang ni haa aduh knp tah. macam-macam kan aku ni. apa lah. okay back to the story, sepanjang perjalanan aku nak balik td macam-macam jenis orang aku jumpa. andddd the best part is aku sound lelaki tak paham bahasa dekat dalam train sebab dia buta tak pandai membaca ke apa aku tak tahu. korang pon tahu kan sekarang train mmg ada KOC UNTUK WANITA jer kan, yang dia boleh buat muka tak tahu nak masuk dalam train jugak padahal dah terang-terang nampak benda alah colour pink sebesar-besar alam  tu kat pintu ktm. bodoh betul tak pasal-pasal free jer kena tepek dengan aku macam ni * NI TEMPAT PEREMPUAN BANG, BUTA KE * hah ramai jugak lah yang pandang time tuh sengih-sengih. adoi yang aku pon dah perasan bangga lah sikit kan. menggelabah mengalah kan dapat award haha. merepek :). lelaki tu pon apa lagi muka cover malu dah jelas-jelas nampak tak tahu nak sorok mana terus keluar dari tempat tu then blah ke pintu lain. haih padan muka lain kali jangan pikir nak sedap mata jer okay abang buta tak pandai membaca. noob. bye

No comments:

Post a Comment