Friday, July 8, 2011

NOTHING TO DESCRIBE~~~

fuck up! mata tak boleh tidur okay sampai sekarang. sebab apa? yess DEMAM haih menyampah betul. mata pedih panas susah nak pejam mata, kepala aku dah macam ada rama-rama kat dalam, badan gigil2 evetho time aku menaip ni pon dah byk kali cramp SIGH. luar tak panas tapi panas dalam, dengan sakit badan lagi macam kena cucuk. tu jeh okay sangat sengsara tahuu. tambah pulak tidur sorang lampu bilik dah tutup kipas kemain kuat nak bangun pi slow kan tak larat plus takut nak bangun. hukhuk! ye aku kalau tengah demam memang lah teramat mengada-ngada ye nak kena ada orang teman segala kejadah. before nih ada tapi semua pakat dah balik.aiyooo sodih sodih. aku tahan mata nak lelap sebab panas sangat tu yang aku duk on lappy balik, sign up blog and UPDATE lah cenggini padahal mata berair jer ni ye semua ok cuba lah bayang kan dan terdengar sayup-sayup bunyi ANJING menyalak aduh sakit kuat aku malam tadi. tolong lah ye cik DEMAM aku nak gerak balik Bangi kejap lagi kau jangan nak buat hal ye aku tak larat kejap lagi mati aku! haaa aku dah macam hape dah duduk kat sini. tolong kesian sikit. dah aku tak larat sangat dah ni. please la BACK OFF ok DEMAM aku taknak tampung kau lagi dah pundekkk. hishhhhhh :(


b, aku rindu kau bodoh. kau balik kerja boleh sedap terus tidur tak peduli text aku kan. this week memang tak HEAVEN langsung ok. sorry to say lah TAPI kan. hmm. rindu kau BODOH! aku nak balik Bangi jumpa Sham Jebat nahh padan muka tinggal sorang. byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3

No comments:

Post a Comment