Friday, July 8, 2011

WHAT COMES AROUND GOES AROUNDS :)

hi semua. ini post memang aku nak bagi senyumm punya la banyak okayy. puas? tuh nmpak atas tuh? apa duhhh? oh yaa, your FAVOURITE WORDS kan. huh THUMBS UP! tepuk-tepuk tangan sikitt. meh sini nak cerita. 

nih nak tanya sikit ni cik kak ye, bila agaknya awak tu nak sedar? bila agak-agaknya lagi ye yang awak tu nak fikir abes luasssss lagi kepala hotak tu and pasal perasaan? sikit tak pernah ada rasa nak mengalah kau ni pon ya  Allah haiii. hish. payah lah berunding dengan orang macam kau nih. eh bukan orang ehh, kau jer tahuu. andddd, bila lah kau tuh nak belajar faham orang? jangan lah nak ikot sedap kepala kau jer hari-hari tiap-tiap masa. mati lah macam tu. kau senang tapi orang lain? mak aii makan hati bhaii. ada kau pernah tahu? kau ada semua, yess kau ada semua tapi ada part yang tak berapa nak kena lah. malas nak cerita sini. nanti melarat. huh rasa macam tak masuk jeh cerita aku ni dengan tajuknye kan? alright, lets start.


no wonder lah kan, no wonder apa? apa apa? yoooo NO WONDER tak ada orang nak lekat. huhu. sadissssnya ayat aku. mintak maap la awal-awal ye. hmm, malas nak bercerita pasal benda ni sebenarnya. tapi tah lah and sebab kena jugak bercerita is aku dah malas nak berhubung dengan kau lagi dah lepas ni. aku cerita sini habis sini. nak maki-maki sumpah seranah aku pun time kau baca post aku ni la eh thanks. bila tah aku nak mula? haha asyik berkias jeh dari tadi. haiyakkk! hmm, lepas ni dengan orang lain or sesiapa pun kau tolong lah jangan buat macam mana kau buat dekat aku. kesiannn. even aku yang kena pon aku rasa kesian dekat aku ni ha. ishh ishhh. sebelum nak bercakap tau tolong lah beringat sikit ye. hati kau, hati orang lain. rambut sama hitam tapi hati lain-lain. got it? jangan nak maen redahh. well, macam biasa. haahaha. next, haa belajar mengalah sikit boleh eventho kau dah tahu kau ada salah TETTT di situ ye. mengalah sikit jeh pon tak banyak. tu pon kalau kau still boleh nak fikir lah kan. hati kau, rentak kau semua orang boleh hadappppp jeh nak ikot. terror KAWWWWTIMMMMM bak kata Hazama en. huhu. belajar ada rasa sayang sikit ke, opss, mungkin sebab kau dah lama tak rasa rasa CAYANGGGGGG NYEWWWW dari kekasih hati enn. pulokk dohh. muahahaha. and FYI aku nih takde lah batak sangat nak 24/7 dengan cayang nyewwww kekasih hati aku ni ha macam mana yang kau fikir. hello, tak perlu okay nak perli-perli cenggitu. tak best langsung pon. benda kau tak tahu nak maen redah. aku sorang-sorang sikit pon tak ada rasa semput nak mati ke ape ke. eh sometimes kita memang kena rasa macam mana hidup sorang-sorang pun. like me now. bukan sorang-sorang tak ada cayangg hati ke ape ke but lain ok. boleh faham kan? ishhh aku takde lah teringin sangat pon nak bercerita tapi tah lah. dgn perangai kau yang tak pernah nak berubah tu yang buat aku rasa macam * errggghhhh minah ni carik pasal * haa dush dushhh! eh dah la. malassssss sangatttt.


notes untuk kau :

- try lah faham apa yang aku cuba sampaikan ye.
- cepat-cepat lah ada perasaan yang macam * ishhhhh betul lah apa nisa cakap * TQ.
- YESS aku kenal kau sangat, and sebab aku dah teramat kenal sangat lah aku meluatt sangat2 ok. u mean it.
- aku manusia okayy? kann? eh jap before nih kau ada rasa aku ni binatang ke? auwww auwww
- behave ye, takut nanti apa yang dah jadi ni dia pusinggg round a board and pergi masuk jalan ke arah kau.
- belajar, belajar, and belajar.
- be ORIGINAL please?

* itu jer. nanti banyak sangat sakit hati lebih-lebih pulak and berlambak pulakk tanda MIDDLE FINGER  datang dekat aku. mauahhahaha larikk larikkkk! WHAT COMES AROUND GOES AROUND. PEACE :)






No comments:

Post a Comment